onsdag 9 november 2011

Veckans fråga: Hur följer ni era bloggar?

Hur följer ni era favoritbloggar? Själv använder jag Bloglovin då jag tycker det är väldigt smidigt men har inte testat något annat sätt egentligen. Så veckans fråga är hur gör ni? Kör ni bloglovin eller något liknande program/sida. Eller kör ni med Google Friend Connect som jag faktiskt inte riktigt vet hur den fungerar..Är det något liknande som bloglovin? Har ni testat olika och hittat någon som fungerar bättre än något annat? Eller har ni kanske en mapp bland era bokmärken och länkar med era favoritbloggar, där ni bara går in lite då och då och kollar de senaste inläggen? (så gjorde jag förut btw :P)

*nyfiken i en strut*

=)

6 kommentarer :

  1. Jag kör också med bloglovin. Har testat rss också, men det var inte alls lika smidigt.

    SvaraRadera
  2. Bloglovin definitivt. Skulle inte klara mig utan den. Man slipper klicka runt på en massa ouppdaterade bloggar i onödan och kan hålla reda på vilka inlägg man läst och inte :)

    SvaraRadera
  3. Jag följer med Google reader. Är smidigt då jag kan gå dit direkt från mailen :)

    SvaraRadera
  4. Förut följde jag via Bloglovin, men sedan bytte jag till Google Reader. Tycker att det går snabbare och laddar mindre :)

    SvaraRadera
  5. Google Reader! Snabbladdat och bra och så finns det ju en Google Reader-app så jag kan läsa bloggar i Androiden. :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...