torsdag 24 november 2011

Julklappstips (1): till Zombienörden

24 november idag, en månad kvar till Julafton =). Vilket betyder att det är dags att börja tänka på julklappar, speciellt om man kommer köpa på nätet,  som jag själv tänker göra. För mig och för många andra är det däremot ofta lättare att komma på julklappar till sig själv men till andra kan det bli lite svårare. Så tänkte gör lite julinlägg med olika teman på julklappstips =). Hoppas ni hittar nått kul!

Första temat blir ZOMBIES! ^^ Helt enkelt för att jag hittade massa kul grejen när jag sökte efter julklappar till mig själv och andra. Ingen jättegenomtänkt lista och påstår inte att jag är någon expert eller att just dessa länkar kommer till det billigaste stället men lite tips är det iallafall ;).

(klicka på bilderna för att komma till köpstället)

Vi börjar såklart med lite böcker och seriealbum:

 

Vill ni ha mer? Besök då våran egna zomiebokmästare: Swedish Zombie ;)

För de som mer gillar rörliga bilder:



För de som inte nöjer sig med att bara titta:


För de som vill vara med och leka och ha kompisarna med sig irl:




För de som vill passa in bland sina vänner med aptit för hjärnor:




   




För de som vill piffa till lite där hemma:


    


För dem som vill ha något fint på väggen:


Jepp det var min julklappslista för idag, hoppas ni gillade ;)

10 kommentarer :

  1. Din allra bästa bloggpost någonsin tror jag!
    Den här utmärkta julklappslistan förtjänar mycket uppmärksamhet. Hoppas många kommer att använda den.
    Jäkla bra boktips & duschdraperiet är snyggt!

    Rating: 5 / 5

    SvaraRadera
  2. "Keep calm and aim for the head" :-) Jag blev just lite lyckligare.

    SvaraRadera
  3. Kan tipsa om zombieutgåvan av SFX som kom nu i höst. http://www.sfx.co.uk/2011/09/14/zombies-the-ultimate-guide-new-sfx-special/ Den är superbra och man får en fin plansch, ett klistermärke och en nyckeldekoration (allt med zombietema givetvis) på köpet.

    SvaraRadera
  4. Hur bra som helst!! Ser fram emot de andra julklappslistorna.

    SvaraRadera
  5. Haha, helt fantastiskt bra! Ser också fram emot fler julklappstips!

    SvaraRadera
  6. Haha, jag diggar tröjan med zombien på löpbandet. :P Duschdraperiet var ju lite... roligt också. På ett morbit sätt. :P

    SvaraRadera
  7. Då måste jag tipsa om det här spelet! :)

    Red Dead Redemption - Undead Nightmare

    http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/

    Otroligt bra spel! Har spelat de två varianterna som finns! Skynda och skriv den/dem på önskelistan vet jag :)

    SvaraRadera
  8. Strålande inlägg! Jag vill ha det mesta! I alla fall postern känns given att skaffa sig! Jag måste verkligen göra en ordentlig önskelista jag med!

    SvaraRadera
  9. Va kul att ni gillade =) Känner pressen på nästa inlägg ^^

    Tack för tipsen om spelen!

    SvaraRadera
  10. Fick för mig att SFX var nått spel >.< såg ju nu att jag hade fel. Tack för de tipset med :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...