lördag 26 november 2011

Tips två tävlingar om Glashuset

Just nu lottar både Swedish Zombie och även Zirathi ut några exemplar av boken Glashuset av Rachel Caine, den svenska översättningen av del ett i serien " Vampyrerna i Morcanville". Vilken jag har varit sugen på att läsa ett tag, men har inte kunnat bestämma mig om jag vill läsa dem på svenska eller på engelska. Många gånger vill jag helst läsa på originalspråket med då Styxx Fantasy's böcker är så otroligt snygga med sina svartfärgade kanter så lutar det ändå åt svenska. Så jag är självklart med och tävlar och var det ni med ;).

Sista dagen att vara med är den 4 dec hos Swedish Zombie och den 5 dec hos Zirathi.

Del två i serien, Döda flickors dans, släpps för övrigt snart, närmare bestämt i Januari 2012. Så då är det ju passande att läsa del ett nu =).


1 kommentar :

  1. Jag håller tummarna för att du vinner, så får du recensera och säga om det funkar på svenska eller om man helst ska titta på dem på engelska :)

    /Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...