måndag 14 november 2011

Ni läsare som INTE är bokbloggare ;) men vill ha gratis böcker


Alla ni därute som inte har en bokblogg men kanske är lite avis på alla dessa recensionsexemplar som vi  bokbloggare får hem gratis... kolla in den här sidan, Booked! (Bild tagen från deras hemsida ;))


Det är en sida där man anmäler sig och har möjligheten att få hem en bok gratis att läsa i utbyte att man skriver om det på sin facebook eller twitter. Kul idée =) Hade jag lätt varit med på om jag inte redan hade en bokblogg och på så sätt ändå får läsa så mycket gratis.


Bu eller bä? Kommer ni anmäla er? Har jag några läsare som inte är bokbloggare? ^^




5 kommentarer :

  1. Hm, nu förstår jag inte. Det går väl bra fastän man har en bokblogg? Som exempel twittrar jag om mina blogginlägg och det hamnar också per automatik på Facebook. Jag testade med att signa upp, så får se vad de säger helt enkelt.

    SvaraRadera
  2. Var kanske lite otydlig, så klart det går bra det med. Menar bara att jag ändå får så mycket gratisböcker genom att jag ber om/beställer rec-ex.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte en bokblogg, men älskar ändå att läsa så jag kommer definitivt att anmäla mig hos dem :D

    SvaraRadera
  4. Kul idé - jag ska tipsa syrran! :) Jag är ju en av de få människor i världen som inte har Facebook, så jag hade ändå inte kunnat vara med även om jag inte haft en bokblogg. :P Men det är klart - de vill ju att det ska spridas så mycket som möjligt.

    SvaraRadera
  5. Ah, jag förstår. Jag har inte börjat ansöka om några recensionsexemplar ännu.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...