fredag 18 november 2011

Den misslyckade tegelstenshösten...

Här med ger jag upp mitt försök på utmaningen "Tegelstenshösten". Jag vet att inte utmaningen är slut än men jag har "Pestens tid" på paus just nu och "Hunger" äger jag inte ens, så nope kommer inte bli av.



Tegelstenshöst:  GETT UPP :(

   Hunger - Michael Grant       608 sidor
   -Pestens tid (Storpocket) - Stephen King     1227 sidor  (läser nu...)
Avklarade: (0/ 2) Deadline: 30 Nov (för sen är hösten slut..)




Är inte helt förvånad, som jag skrev i det här inlägget är inte tegelstenar en större hit för mig :(. Men jag har iallafall läst ut Blood Promise i höst och det var ju en tegelsten. Dock på ynka 506 sidor men bättre än inget :P

Åh önskar jag kunde bli bättre på att läsa de dumma tegelstenarna..

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...