söndag 27 november 2011

Bokbloggsjerka 25-28 november

Dags för Jerka igen! Denna gång tema julklappar och som ni kanske har märkt så har jag ju på senaste tiden skrivit lite inlägg om det så det passar ju utmärkt.

Kolla HÄR om ni inte vet vad en jerka är ;).

Vilka bokrelaterade julklappar vill du helst se under granen i år?


Mer än hälften av min önskelista är böcker och seriealbum =) så finns en hel del att gå på.

Listar några av dem :

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children av Ransom Riggs:
Verkar jättemysig och skrev om boken i det här inlägget för ett tag sedan.

 
Reprisboxen - Äventyrsklassiker:
Kan det bli snyggare lixom, älskar repris boxar men har varit för snål för att köpa dem själv..

Umbra av Elin Fahlstedt:
Nyfiken på mer av Elin efter att jag hade läst hennes bilderbok Önskeprickar och hennes serie Syskonfröet i första numret av Utopi.

Sen önskar jag mig som sagt en massa böcker/album till och vet inte alls vad jag önskar mig helst. Så ska bli kul att se vad jag får =).

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...