måndag 26 september 2011

Book cover/bokomslags quiz Vol. 2 =)

Då ger vi detta ett till försök eftersom att folk ändå verkade tycka att det var en rolig idé! Hoppas fler vågar vara med =) Antagligen är det lika svårt dock... vet inte hur man gör det lätt >.<

Klicka för större bild!
 Denna veckas tävling får ledtråden: Steampunk ;) och tävlingen avslutas på söndag kväll den 2a oktober!  och som förra gången har jag tyvärr inget pris, bara äran :P men hoppas ni vill vara med ändå!

Numreringen är tänkt :
1 2
3 4
5 6

Uppdatering: Läs svaren här!


 Tipsa gärna andra om tävlingen så att fler kan svara!


(gamla quizet hittar ni här!)

10 kommentarer :

  1. 1. The Windup Girl (visst är det den?)
    2. Argh, jag har ingen aning.
    3. Boneshaker
    4. Clockwork Angel
    5. The Golden Compass
    6. Soulless

    SvaraRadera
  2. 1. The Windup Girl
    2. The Affinity Bridge
    3. Boneshaker
    4. Clockwork Angel
    5. The Golden Compass
    6. Soulless

    SvaraRadera
  3. Kul tävling! Kände bara igen de fyra sista men svaren finns ju redan i de tidigare kommentarerna.

    SvaraRadera
  4. roligt! ^^
    nu har du redan fått svar men entusiasmen tar överhand. Jag tror:

    1. The windup-girl
    2. The affinity bridge
    3. Boneshaker
    4 -
    5. The golden compass
    6. Soulless

    SvaraRadera
  5. Älskar sådana här tävlingar (men har no clue vad gäller steampunk :/). Engelska branschtidningen The Bookseller kör en sån här i januari vart år, fast med kanske 50 omslag, som vi brukade stå med i januaritystanden på Pocket och klura ut - försöka. Vi lyckades aldrig med hela och då hade vi dessutom själva haft flera av dem i sortimentet :)

    SvaraRadera
  6. 1. Bacigalupi: The Windup Girl
    2. Mann: Affinity Bridge
    3. Priest: Boneshaker
    4. Anonymous: Being British is Gay
    5. Lagerdöv: Nils Holgerssons underbara resa på en isbjörn
    6. Carriger: Soulless

    SvaraRadera
  7. De har legat i önskelistan i åratal känns det som <3 De enda jag har läst utav dem är Guldkompassen och Soulless. 4an känner jag mest till omslaget och vet inte titeln på.... annars följer jag sofias svar :)

    SvaraRadera
  8. Vad roligt, jag känner tvärsäkert igen 3 i alla fall men du har ju redan svaren.=) Ser på din profil att du bor i Lund. Kul med en sydligt baserad blogg till!

    SvaraRadera
  9. Ja, ingen chans att jag vinner den här gången iaf. Herregud, det här var ju svårt!
    Den enda jag är säker på är Guldkompassen (5).
    Jag ger mig. Det verkar dock finnas en hel del skarpa hjärnor bland dina läsare. :)

    SvaraRadera
  10. Arghhh! Först kommer jag in för sent (du verkar redan ha alla rätta svar) och sen när jag lämnar en kommentar så glömmer jag att stanna kvar så länge i processen att jag missar att bekräfta. Såg nu att den inte kommit med.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...