måndag 8 oktober 2012

VINNARNA är.....

Riktigt skoj har det varit att hålla en stor tävling även om det tog väldigt mycket av min tid, till och med mer än vad jag först förväntade mig. Så måste erkänna att jag den senaste tiden har längtat efter att tävlingen ska ta slut så jag kunde lägga tid på andra inlägg än bara klurigheter hela tiden.

Ni var 49 stycken som var med och tävlade. Många tröttnade under tävlingens gång men det var ändå en 6 stycken av er som kammade hem över 90 poäng! Bra jobbat!

Dessa sex personer var  Anna från Boktycke,  Elen från Bokpotaten, Man från Bokskadad,  Klara från KlaraasBooks, Maria från I bokens värld, Petra från Petras Bokblogg.

Vinnarna skrapade ihop hela 96 poäng!
Mycket bra gjort tycker jag =) och dessa trevliga och duktiga vinnare var ingen mindre än
Anna och MARIA
!
=)!


Stort grattis till er båda men detta innebär ju även att jag måste klura fram en utslagsfråga till er...för att slippa gömma kommentarer igen så skickar jag er båda ett mail med utslagsfrågan så får ni svar sen direkt ifall ni vann eller kom två =). Vilket fall så vinner ni ju båda något. OK?

NI andra som inte vann hoppas jag inte är för ledsna, det kommer ju mer tävlingar, hos mig och hos andra!

Va ska jag förresten tänka på tills nästa gång? Lättare, svårare frågor? Mindre frågor kanske?

Återkommer med ett inlägg med de rätta svaren för er som ville ha dem ;)

22 kommentarer :

  1. Oj, trodde jag låg lite bättre till. Ska bli kul att se de rätta svaren iallafall. Önskar bara att jag kunde vinna nåt någongång. Suck.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du låg mycket bra till i början, men sen var det några av de svåra du förlorade poäng på. Tror du slutade på 86 typ. Så bra jobbat ändå!

      Det gör du säkert =)

      Radera
    2. Ja, de svåra var SVÅRA. Haha. Tack för att du berättade hur många poäng jag fick ungefär iallafall. Då var det ju inte sååå dåligt iallafall. Kul att veta hur det gick även om man inte vann.

      Radera
  2. Woah! Hade inte alls räknat med att vinna faktiskt. Tyckte att det var många frågor som jag inte kunde. Har skickat in svaret på utslagsfrågan och hoppas nu på det bästa :)

    Tack för en superrolig tävling!

    SvaraRadera
  3. Jag älskade den här tävlingen, så det är en vinst i sig att ens se sitt namn där. Det jag tänker på som du skulle kunna ändra är väl isåfall antalet frågor - mest för din egen skull, men också för att folk lätt blir förvirrade och inte håller koll på vad man svarat på o.dyl.

    Som sagt - älskade tävlingen och formatet! Mer sånt! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul att höra =). Jo jag ska nog det till nästa gång!

      Radera
  4. Vill också bara säga att det har varit en jätterolig tävling! Känns riktigt bra att jag var i toppen också... Vad du kan förändra vet jag inte riktigt... visst vissa frågor var RIKTIGT svåra men det var kul med utmaning!

    Ser framemot att få läsa svaren nu då :D

    SvaraRadera
  5. Grattis!
    Bara en fråga,hur många poäng hade jag? :P

    SvaraRadera
  6. Tycker det var en rolig tävling men eftersom det var så många frågor jag inte kunde så kändes det lite onödigt att fortsätta vara med och tävla :P Men jag tycker det är bra att det inte var så lätt också, även om jag önskar att jag hade kunnat fler ;)

    Håller med Man, för din egen skull så kanske du skulle dra ner på antalet frågor till nästa gång:)

    SvaraRadera
  7. Grattis till er som vann!
    Tyckte det var roligt med lite utmaningar, dock tyckte jag kanske att det blev lite för mycket. Efter ett tag gav jag upp eftersom att jag inte hade tid och tappade lusten lite. Annars en oerhört bra ide! Älskade allt det här med omslagen och så :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo verkar som de flesta vill ha lite mindre så det blir det nästa gång ^^

      Radera
  8. Grattis till vinnarna! Väldigt rolig tävling, men jag förstår om den tog tid att anordna! Gillade att det var många omslag så att man inte behövde ha läst alla böcker för att kunna svara på frågorna. Dock blev det för svårt för mig plus att jag inte hade tiden så jag gav upp. Men det var roligt ändå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de var tanken och att man inte skulle kunna googla sig till svaren lika lätt!

      Radera
  9. Jag tyckte tävlingen var jättekul, väldigt fiffig! ;D

    SvaraRadera
  10. Åh, jag är så GLAD! Jag älskade allt detektivarbete för att lösa klurigheterna. Och sen har vi ganska lika boksmak också, så jag kände igen en hel del utan att behöva fundera.
    Jag vet precis vad jag missade. Det var de där två baksidorna som jag bara inte kunde komma på! Please, ge mig svaren! :)
    Nu har jag gissat och håller tummarna. *hoppas*

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnarna! Jätterolig tävling även om det var lite för svårt för mig :-) Måste nog läsa mer som Miriam i fortsättningen.

    SvaraRadera
  12. Jaaag har ett önskemål :) Din tävling var allldeles för svår för lilla mig men är grymt nyfiken på vad de rätta svaren är, skulle inte du kunna skriva ett inlägg om det? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...