torsdag 18 oktober 2012

De rätta svaren!

Sorry att det tagit sån tid att få upp de rätta svaren men har haft så mycket i skolan att jag helt enkelt inte orkat. 

De rätta svaren var:

 För klurighet 1:  
Anna and the French Kiss, Frost/Shiver, Anna ;P, Grace

För klurighet 2:
Hello Kitty måste dö, Rör mig Inte! , The Maze Runner, City of Bones

För klurighet 3
:
Särskild, Frostbite, Döda flickors dans och de gemensam var att de alla är del två i sin serie.

För klurighet 4:
Eclipse, Vampire Diaries: The Awakening + The Struggle, Just Listen

För klurighet 5
:
The Iron King, Skattkammarön, Den glädjelösa ön, Exodus, Ojingogo

För klurighet 6:
 
Fredrik Härén, Colleen Houck, Max Brooks, Danielle Trussoni, George R.R. Martin 

För klurighet 7
:
The Bro Code, The Knife of Never Letting Go,  The Curious Incident of the Dog in the Night-Time , The Scorch Trials, Genesis, Miss Peregrines hem för besynnerliga barn

För klurighet 8:
Percy Jackson: The Lightning Thief,  Shadow Kiss, All My Friends are Superheroes, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 

För klurighet 9:
341 sidor, 350 sidor, 576 sidor (+ extra sidor med eftersnack)

För klurighet 10:
Switched, Alena , Anya's Ghost, Hemsökt 3 : Dödlig hämnd, Harry Potter Page to Screen, Sweetly, Kråkflickan, The Night Circus / Nattenscirkus, Fatta eld, Den andre Will Grayson/  Will Grayson, Will Grayson

Va tyckte ni var svårast?

9 kommentarer :

  1. Klurighet 6 + 10 var helt klart svårast även 7.an var svår.

    SvaraRadera
  2. Jag var aldrig med i tävlingen men jag klurade ändå. Tror jag klarade ettan och tvåan ganska bra alltså sen typ dog jag haha. Jag är så dååålig på sådant här! :P

    SvaraRadera
  3. Personligen hade jag typ inte en chans efter fyran ;)

    SvaraRadera
  4. Klurighet 7 tog mig längst tid (och mitt tålamod höll på att ta slut), och i processen höll jag på att slita av mig håret. ;-)

    SvaraRadera
  5. Max Brooks säger du, alltså? Okej, inte konstigt att jag inte kände igen den. Har aldrig läst något av honom.
    Kände inte heller igen George R.R. Martin, men så är det ibland.

    SvaraRadera
  6. Ankjävel, säger jag. Men att jag kunde missa Haddons stackars pudel och Kråkflickan - det stör mig! Ahwell... Det var kul så länge det varade :]

    SvaraRadera
  7. Klurighet 6 var svårast, 10 var rätt svår tills jag kom på ett lättare sätt att se bilderna (jag sparade dem på min dator, minimerade fönstret och höll musen över) ;)

    SvaraRadera
  8. Haha jag klarade mig fram tills klurighet 3, haha!

    Sv; Då sak jag göra en! Blir dock nog på måndag "/

    SvaraRadera
  9. Sjätte klurigheten tyckte jag var väldigt svår. Kunde knappt en utav dem. Det var ungefär där jag gav upp :p
    7:an var också ganska svår och det var då jag verkligen gav upp. Det kändes lite hopplöst ;)
    Men väldigt bra klurigheter, de fick en att verkligen tänka efter.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...