onsdag 10 oktober 2012

Omslagsserie (6): Immortal Beloved

Har inte gjort ett sånt här inlägg på länge, så ska börja få rutin på dem igen, för de är hemskt roliga att göra =)

Dessa var originalen, helt okey men tycker om de nya mycket mer. 
Sen hittar jag inte trean i denna typ av omslag heller....SUCK

Gillar dessa, annorlunda coola och följer en tydlig stil =).

Sen har vi de Franska omslagen, ursnygga om jag får säga det själv ^^
Men kanske lite tråkigt när det ändå är samma bild hela tiden.

 
Hittade även detta coola omslag men hittar inte resten i samma stil....

Vilka tycker ni är finast?

6 kommentarer :

  1. Jag gillar nog orginalet väldans just bara för att jag tycker de är lite mystiska och mysiga på samma gång ... Men det är som sagt tråkigt att vissa omslag inte finns följer upp hela serien. Nummer två på listan där är coola, men ibland kan jag känna mig lite trött på de "modellsnygga" omslagen trots att de här är himla snygga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo heller med men kan ändå inte låta bli att älska dem ;P

      Radera
  2. Det sista var riktigt snyggt, lite annorlunda :)

    SvaraRadera
  3. De franska, helt klart. Jag är så svag för ödlor <3 Trist att de inte kunde haft lite olika poser på den dock, känns billigt/lat när de bara ändrar lite färger.

    SvaraRadera
  4. Jag gillar originalen bäst ;) Synd att de inte hade hela serien i den! Jag tycker att de som var skrivet snett på såg ut som det här nya formatet excess, som är sådär små ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...