måndag 15 oktober 2012

Omslag: Coola omslag under vatten!




Vilket tycker ni var snyggast?

10 kommentarer :

  1. Jag gillar The Unbecoming of Mara Dyer´s omslaget mest!♥

    SvaraRadera
  2. Jag tycker nog tvåan var snyggast, men de var fina allihop. :)

    SvaraRadera
  3. Gillar färgerna på de två sista men är svag för när man leker med vattenspeglingen som på den andra, så den får det nog bli :]

    SvaraRadera
  4. Faller hjälplöst för allihopa, men extra mycket för tvåan ;)

    SvaraRadera
  5. Jag älskar omslaget till The Unbecoming of Mara Dyer. Imaginary Girls är också väldigt fin. :)

    SvaraRadera
  6. Imaginary girl

    Jag har sett Wake av Amanda Hocking och funderar på att läsa den, verkar bra :)

    SvaraRadera
  7. Imaginary Girls!! Så himla coolt, det är när jag ser sådana bilder jag önskar att jag ville bli fotograf och inte författare ;D

    SvaraRadera
  8. Alla var fina men gillade nog "Lies Beneath" bäst :)

    SvaraRadera
  9. Måste läsa den där Mara Dyer eller vad den heter. Den verkar asbra!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...