torsdag 18 oktober 2012

I Min Bokhylla: J

Dags för ett "I min bokhylla" inlägg =). Ett inlägg där jag visar mina böcker i mina bokhyllor i Lund på en viss bokstav. Vi har nu kommit till bokstaven J:
För det var ju riktigt länge sedan jag gjorde något, innan sommaren någon gång och nu är det mitten på oktober! Helt galet va tiden går!
Jane Eyre & Ja till Liv!
 Just Can't Get Enough
Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan & Just Listen
Jakten på ondskan
Jorden runt på 80 dagar & Jurtjyrkogården.

Totalt antal: 8 st 

Varav ca 5 lästa och 3 olästa. Lite svårt då jag bara skumläste Jakten på Onskan och Just Can't Get Enough inte är en bok man läser från sida ett till sista sidan direkt.

Snyggaste omslaget: 

Många Jorden runt på 80 dagar och Jurtjyrkogården är båda riktigt snygga tycker jag. Ingen av omslagen var direkt ful förutom Ja till Liv kanske.

Bästa bok av de lästa:  

Hmm ingen klockren men Jag är tyvärr död... kanske.

Sämsta bok:  

Tyvärr Jakten på Onskan. Tvingade mig att läsa klart den. Är fel mål/åldersgrupp.

Mest sugen på att läsa (av de olästa):  

Just Listen =). Väldigt sugen på att läsa nåt av Dessen men är i nuläget inte sugen på den typen av bok så väntar lite.

9 kommentarer :

  1. Just Can't Get Enough ser helt fantastisk ut! Jag är född 85 så jag har förmodligen lekt med många av dom där <3
    /Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är underbar för alla som gillar 80-tals leksaker ^^

      Radera
    2. Heman, my little pony, dino riders, lady lovelylocks. Nostalgi ♥
      Jag länkade till din recension förresten. Jag googlade när jag skrev inlägget men hittade inte ditt inlägg då. :-)

      Radera
  2. Jakten på ondskan hade ett väldigt snyggt omslag!!

    SvaraRadera
  3. Gillar nytrycken på Stephen Kings böcker, kul när de kan komma igen så att säga!

    SvaraRadera
  4. Har jag några på J i min hylla egentligen? Har Stephen King som du...men det är nog den enda. Eller Stäppen King som min farmor uttalar det, hahahaha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man har mer än man tror ^^ Du har säkert massor så många böcker som du har =)

      Hahaha va kul!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...