onsdag 17 oktober 2012

Omslagsserie (7): Unearthly

Fortsätter med lite Omslagsserier, ska försöka ha någon i veckan tänkte jag om jag kommer ihåg =). Denna är en serie jag varit nyfiken på länge:

Inte helt min typ av omslag men verkar vara roligare i verkligheten än på bild. För de ska tydligen vara väldigt glansiga och glittriga irl om jag inte har blandat ihop dem med några andra böcker? Några som äger dessa med dessa omslag?


Hittade inte trean i denna stil men de kanske släpps senare?  Eller så har ännu en gång en omslagsserie dött mitt i...suck! Tycker den första var lite kuslig men andra boken var rätt ful.


Dessa gillar jag, stilrena och följer ett mönster. Är inte originella bland sina vänner i YA hyllorna för fem öre men snygga kan de ju vara ändå.
Förresten så påminner mig de första omslagen mig jämt om den här boken <-- Bredvid varann är de kanske inte så lika men från minnet så blandar jag ihop dem lite :P.

Vilka av omslagen gillar ni bäst?




9 kommentarer :

  1. Tycker precis som du - de sistnämnda. :)

    SvaraRadera
  2. Hela serien så tycker jag bättre om den sistnämnda, men jag tycker bäst om omslaget för Unearthly i den första serien. Jag vet inte varför, tycker att det passar bättre, men Hallowed och Boundless i samma serie är ju dötrista. Usch.

    SvaraRadera
  3. De sista var jätte jätte fina speciellt så här nu på hösten passar de bra :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar dem i mitten, tror säkert att Boundless kommer i ett sånt omslag också. :)

    sv: Tack! Trodde också det var omöjligt att vinna så jag blev himla chockad faktiskt. :)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar faktiskt de första omslagen. Vet inte om det beror på färgerna i sin helhet som täcker hela omslaget men min magkänsla sa att jag gillade dem bäst! :D

    SvaraRadera
  6. Gillar också de första bäst. Jag har första boken

    SvaraRadera
  7. Jag gillar de tredje skarpt! Sjukt snygga, önskar att jag påbörjat serien med dem istället ;) jag äger faktiskt Unearthly av den typen du undrar om och den är jättefin! Känns lite kornig och glittrar jättesnyggt i solljuset :) Dock inser man om man tittar lite för länge på tjejen att hon ser drogad ut... Inte vackert.

    SvaraRadera
  8. Tredje gillade jag bäst, särskilt den höstiga.

    SvaraRadera
  9. Jag gillar de tredje bäst! De var så fina! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...