måndag 12 december 2011

Bokomslags quiz (4)

Har varit lite dålig på att blogga senaste dagarna, tentaplugg tar upp all min tid. Är för seg i huvudet för att skriva nått inlägg men kom på att det var länge sen jag körde något omslagsquiz så här får ni ett!

Denna gång är det omslag från några av de böcker jag önskar mig i julklapp =) 
Priset är äran :P men hoppas att ni vill vara med ändå! ^__^


Lycka till och ha så skoj ;)
(Tävlingen är slut någon gång i slutet på veckan när jag har tid att skriva inlägg med svaren :P )

Btw kommer det troligen var lite glest med inlägg denna vecka, har inte tid eller ork just nu :P

Här har ni svaren!!

3 kommentarer :

  1. Oj, har försökt fixa det nu. Funkar det?

    SvaraRadera
  2. Känner bara igen 1:an och 3:an.
    1. Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children
    3. Divergent

    SvaraRadera
  3. Oj, vad svårt! Fast de ser väldigt bra ut allihop. :P Jag är särskilt nyfiken på 2:an och 5:an! Jag känner dock bara igen följande:
    1. Miss Peregrine's Home for Peculiar Children - Ransom Riggs
    4. The Shining - Stephen King
    6. Himmelsdalen - Marie Hermanson

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...