tisdag 2 april 2013

I Min Brevlåda (36): Införskaffat i Stockholm!

Är i Stockholm över påsklovet och passade därför självklart på att besöka SF-bokhandeln:

- The Walking Dead vol 6 : Totalt jävla mörker av Charlie Adlard, Cliff Rathburn:
Hittade denna för 129 kr vilket är billigare än på Adlibris där den kostar 143 kr, så kunde inte låta bli att köpa den. Redan utläst såklart och den var lika awesome så som de andra i serien! Suck bara att jag nu måste vänta tills vol 7 släpps på svenska....

- The Summoning by Kelley Armstrong:
Första boken i Darkest Powers serien. Velade länge i butiken om jag skulle ta denna eller första boken i Paranormalcy serien.  Har länge suktat efter att börja läsa båda de serierna.  Är redan utläst den med och tyckte den var bra men tyvärr inte alls så bra som jag hade hoppats. 


Sist men inte minst har vi en bok jag köpte från Stockholms Stadsmission:
 - Odjuret av Roslund & Hellström:
Hittade denna på second hand för en tjuga och slog till. Har ju börjat få ett ordentligt sug efter deckare den senaste tiden. Läser just nu.

10 kommentarer :

  1. Härliga inköp!^^
    Jag har gett dig en utmärkelse: http://boklyckan.blogspot.se/2013/04/liebster-blog-award.html :)

    SvaraRadera
  2. Åh har beställt forts. på The Walking dead, längtar tills jag får hem dem! Har bara läst 1an och 2an hittills.

    SvaraRadera
  3. Angående "The Summoning" så blir berättelsen bättre i bok 2 & 3, I promise! :)

    SvaraRadera
  4. Kul med lite nytt och bra att du börjar bli mer för deckare :D

    SV: Hehe, ja, jag gav den 1/5. Verkligen inget för mig men vi har ju alla olika smak :)

    SvaraRadera
  5. Min syster läser just nu Odjuret och tycker att den är riktigt bra ;)

    SvaraRadera
  6. Jag skulle också vilja gilla deckare. Har du nåt förslag på bra deckare. Det får inte vara FÖR obehagligt. Kråkflickan försökte jag ju mig på men det blev lite för mycket för min smak... men finns det andra som inte är så hiskeligt råa?

    SvaraRadera
  7. Jag har också deckarsug, men det hör ju inte till ovanligheterna precis :) Odjuret har jag hört ska vara en riktigt obehaglig sådan. Om du vill mysa ska du läsa Maria Lang!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...