måndag 15 april 2013

Day 30 – Your favourite book of all time

Sista inlägget i 30 dagars utmaningen! Wow va lång tid det tog för mig att svara på alla dessa, lite pinsamt av mig. Men har varit riktigt svårt att välja, så har bara skjutit upp på att svara.

 Dag 30 – Din absoluta favoritbok

Men guuuu så svårt, det går ju inte att välja bara EN. Jag fuskar och slänger upp ett gäng istället:

Båda serierna bara måste jag läsa om på engelska snarast!
Pinsamt att jag inte läst dem på originalspråk än...


Lite bubblare:

Kunde inte helt bestämma vilken jag gillat bäst av John Ajvide Lindqvist's böcker så tog Lilla stjärna som jag tyckte var mycket bra men kunde lika gärna ha valt Låt den rätte komma in eller Hantering av odöda också. 




3 kommentarer :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...