måndag 29 april 2013

Bokbloggsträffen i fredags =)

Var på en mycket trevlig bokbloggsträff i fredags och åt en riktigt smarrig veggpizza på Italia här i Lund. Det var Alexandra från Lexi läser och Julia från Julias dagbok som hade ordnat träffen.

De andra som var med var Ulrica från Västmanländskan bokblogg, Anna från Boktycke, Ebba från Vitgul Strumpa, Kristina från bokdetektiven, Kåkå från Spetig och Frida och Agnes från Boooklovin. Var verkligen himlans kul att träffa er alla och jättekul med så många nya som inte varit med på träff förut.

Själv fick jag med mig hela fyra jättefina böcker efter bokbytet så det var extra kul:

Titta va fina! Visar mer bilder på dem i nästa IMB inlägg ^^.

Läs de andras inlägg med fina bilder här, här, här och här.

6 kommentarer :

  1. Åh, vilka fina böcker!! :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag blir så avis, jag vill med gå på bloggträff!

    SvaraRadera
  3. Ni får ha det nån gång när jag kan komma! För övrigt måste jag nog medge att jag är lite besviken på The Peculiars rygg, ser inte ut att hålla samma höga underbarhetsgrad som framsidan. Hur ser den ut där bak?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Kanske nån gång innan sommaren?

      Ja tyvärr, inte alls lika cool som framsidan, blev med besviken :( minns inte baksidan, får undersöka det sen!

      Radera
    2. Om ni har lite framförhållning så kan jag i princip närsomhelst, går ju ändå bara här hemma och hasar (tänk Warm Bodies Zombie Walk) och kan nog bjuda in mig själv till att bo hos CastleFlax i Lund när jag känner för det :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...