torsdag 16 maj 2013

Videoinlägg: Fina bokomslagsdetaljer!

Kollade på en video som BookRatMisty hade gjort som jag gillade, så därför gjorde jag för några veckor sedan en video inspirerad av den. Tog bara lite tid innan jag fick upp den på bloggen, så såg sen härom dagen att Elen gjort en liknande video hon med. Men där hon fokuserar på detaljer inuti böckerna, kolla in den med!


Älskar när böcker har fina detaljer  =). Är inte lika ofta svenska böcker har det men några finns ju som tex, Blodmagi's fina röda sammetsrygg och Namnsdagsflickan (som nämnt i videon, men måste erkänna att jag faktiskt ännu inte testat om den verkligen lyser i mörkret, hade bara hört att den gör det :P). Många grejer kanske jag redan har visat förut i andra videos, men är så kul så då visar jag dem helt enkelt igen i en och samma video!

Vilket bok har ni hemma som ni tycker har finast detaljer?



5 kommentarer :

  1. Mys!
    Tror inte jag har en enda bok med sådana hål (fast jag är väldigt frestad att klippa ett i framsidan på Beautiful Creatures, för att slippa det tryckta klistermärktet). Självlysande grejer är ju hur coolt som helst, det hade jag inte sett förr! :D btw; hur gör du för att få en sån egen snygg thumbnail på youtube?
    Trevlig helg på dig, Miriam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade en guide på youtube, man lägger in en stillbild i slutet av videon, som man sedan klipper bort efter man valt den som tumbnail. men funkar sådär, för går man in och ändrar något efter så väljer den någon annan tumbnail sen... dumt!

      Men nu verkar jag ha en knapp där man kan ladda upp en separat, fick det efter att jag kryssa i nåt om att kunna ha reklam på sidan, man väljer själv vilka videos som har reklam och hittills har jag inte valt något men man får ändå den special-featureen. Jättenajs!

      Radera
    2. Jaja, jag har alltid trott att man blev tvungen att reklama sina videor då - men så bra då! :D

      Radera
  2. Designen av boken är ju halva nöjet :) Hur lyckas du hitta alla omslag med roliga detaljer på?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...