söndag 26 maj 2013

På tal om...

På tal om fault in our stars...

Bildkälla.
Bildkälla.
Fina va!

9 kommentarer :

  1. Finaste! Jag skulle vilja ha en okay-poster på min vägg(den blåa med molnet)!

    På tal om finaste så kommer det snart en ny Shaun Tan bok(om du inte visste det)! The Rules of summer/sommarregler. Bara längtar efter alla fina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jättefin =)

      Näää det hade jag missat, åh va underbart ^^

      Radera
  2. Älskar den första - den var riktigt snygg! Synd bara att jag inte verkar gilla boken riktigt lika mycket som alla andra, haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var inte heeeelt lika såld, men väldigt söt var den =)

      Radera
  3. åh, den första var jättefin! Jag börjar nästan böla bara jag tänker på boken, åh herregud...

    SvaraRadera
  4. Jättefina! Älskar första bilden, okej?!

    SvaraRadera
  5. Jag har taggat dig i en sommarläsnings enkät på min blogg! :) http://www.bok-tokig.com/2013/05/enkat-sommarlasning.html

    SvaraRadera
  6. Tjoho! Du har blivit taggad hos mig :)

    SvaraRadera
  7. Älskar den första! Så fin!! <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...