lördag 11 augusti 2012

Tre på Tre: Avsluta serien The Enchanted Forest Chronicles!

Pocketlover har dragit igång utmaningsfavoriten Tre på Tre igen och självklart är jag med detta år igen.  Förra året läste jag tre böcker som var första boken i en serie. Målet var att hitta en ny favoritserie. Vilket jag lyckades med då Hex hall har blivit en favorit, synd bara att inte trean har släppts i de omslag jag vill ha i paperback än, men den som väntar på något gott....Eller?

Denna gång kör jag på något annat, nu tänkte jag istället avsluta en serie. Nämligen The Enchanted Forest Chronicles. Som är en serie på fyra böcker där jag bara har läst första boken, Dealing with dragons (klicka för min recension). Ska bli riktigt kul! Hoppas resten är lika bra som den första =).


Slutligen har ni listan HÄR på vilka som är med och vad de ska läsa! Hoppas ni också vill vara med. Och jo juste utmaningen börjar i september och slutar i slutet på november så tre månader = tre böcker. Borde gå eller hur?


2 kommentarer :

  1. Jag har hela boxen här hemma som väntar att på bli läst, hoppas jag gillar dom lika mycket som du gjorde, eller den första då :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...