söndag 19 augusti 2012

Temainlägg: Vad blir nästa tema?


Nu börjar sommaren och sommarlovet närma sig slut snart, riktigt sorgligt.
Vilket även innebär att Varulv vs Vampyrtemat är på sista slutspurten. Läser nu Nightshade och har kommit ungefär halvvägs så det får bli sista boken jag läser i temat.

Med andra ord...

..dags att välja nytt tema!

Okey det är tre teman som jag är extra sugen på att få läsa så det blir bara tre ni kan välja på denna gång och måste erkänna att jag hoppas lite extra på ett visst tema som jag väntat länge på att få läsa... så jag håller tummarna för det :P


Blir nästa tema hjärnätande monster?


Sagor kanske är något ni vill tipsas om?



Eller kanske lite tecknat?

Så rösta nu vad vill ni att jag ska recensera!!


Jag vill att tema nr 4 blir
  
pollcode.com free polls 

Gillar ni ingen av valen? Berätta vad ni istället tycker att jag ska läsa till gången efter denna ;)

10 kommentarer :

  1. Åh, jag vill läsa Ghost World!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag beställer den nog snart även om inte serier blir temat ^^

      Radera
  2. Seriealbum! :D Jag har alltid gillat serier (åh, Ghost World är ju typ världens bästa film också!) och det är inte så många bokbloggar som recenserar serier i särskilt hög grad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä eller hur! Det verkar inte vara så himla många som fattar charmen med dem. Men några är vi iallafall ^^

      Radera
  3. Det blir nog bra vilket som men fairy re-tellings håller jag på mest :)

    SV: Ah, attans då.. nästa gång :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkar som de flesta lutar åt det! Synd att de var de jag var minst sugen på haha.

      Men roligt att få testa lite saker som man själv inte hade valt ibland ^^ och helt osugen är jag verkligen itne

      Radera
  4. Zombies! Jeg anbefaler Warm Bodies, veldig bra bok :) De andre bøkene er jeg veldig nysgjerrig på, har ikke lest noen av dem(eller jeg har lest Cinder da, men det er jo et annet tema ;)).

    SvaraRadera
    Svar
    1. =) Ska läsas nån gång, även om inte zombies blir valt!

      Radera
  5. Brains! Zombier såklart. :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...