torsdag 23 augusti 2012

Icke bokrelaterat inlägg: Måste bara visa min nya hårfärg :P

Som jag skrev i det här inlägget har jag länge varit sugen på att färga håret ljusare, vilket jag nu har gjort. Hårfärgen jag hade i videon jag la upp igår var bara efter avfärgning nummer ett. Så tänkte visa hur de blev efter blonderingen också, ifall någon kanske är nyfiken :P
Har inget att göra med böcker ja vet men ibland kan man ju fuska lite ^^

Är riktigt nöjd faktiskt, även om det inte var tänkt att jag skulle ha kvar färgen efter avfärgningen. Är nämligen mycket mycket mörkare i topparna än i hårbotten som ni ser. Men behåller det ett tag och får se sen hur de bli. Mycket skoj med lite förändring är det iallafall.

Vilka hårfärger har ni haft?

28 kommentarer :

  1. Men så snyggt det blev! :D Du ska vara jättenöjd!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du är fin i samtliga tre färger, och tycker att det bara är snyggt att färgtopparna är lite mörkare! :-)

    Själv har jag bara slingat mitt hår rött vid olika tillfällen. Och de där slingorna satt verkligen under flera år (väldigt märkligt), och blev så småningom bruna. Och det var flera år sedan dess och det var nog också allt som hänt i hårfärgsväg.

    SvaraRadera
  3. Vad fiiiint! Jag ska göra en drastisk förändring med håret i höst, det vill jag lova! Ska klippa till axlarna och färga blont. ;D

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt! Tycker att du passar i alla tre färgerna men den ljusaste tog nog hem priset :)

    Har själv satt färgningsstopp på mitt hår för jag har färgat det så många gånger att det är helt trassligt. Fast jag har hållit mig i ett år nu. Blev väldigt sugen på att färga håret igen efter att ha sett ditt inlägg. Kanske något jag ska göra snart :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är ju bra att låta håret vila, men så svårt att hålla sig :P

      Radera
  5. Har aldrig färgat mitt hår. Är ganska rädd om håret så brukar inte färga alls. Men jag brukar tona någon gång ibland, och då brukar jag tona det rött eller åt lite lila. Vill inte färga mest för att det är så krångligt när man har så mörkt hår, hade jag haft ljust hår hade jag nog färgat mycket mer. Nu måste jag bleka så jäkla mycket för att färgen ska synas.

    Tycker ditt blev snyggt, fast jag trodde att det skulle bli ljusare. Men blev ändå bra.

    SvaraRadera
  6. Åh, det blev ju jättefint! Önskar att jag passade lika bra i lugg som du gör också.

    Jag hade blonda slingor en gång för kanske sju år sedan, men annars har jag aldrig någonsin färgat håret. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lugg är mycket pill och meck men jag älskar att ha lugg ^^

      Radera
  7. Du passade verkligen i den färgen! :)

    SvaraRadera
  8. Avfärgningen var också snygg!!! Men detta var ju riiiiktigt snyggt! Loveit! Summer fresh, haha! :)

    SvaraRadera
  9. Åh vad snyggt! Jättefint :)

    Jag har inte haft min riktiga hårfärg på typ 15 år och jag brukar variera mellan blont, rött och svart (just nu är jag blond). :)

    SvaraRadera
  10. Lyckat ändå! (: Fint som tusan med (och är det inte mode med annan färg i topparna? (;). Jag färgade mitt hår från brunt till blont när jag ville tillbaka till min naturliga hårfärg (vilket är den jag har nu). Och jag blev orange i håret två, tre färgningar innan det blonda fick övertaget (trots avfärgning). Så jag tycker att det här var ett himla bra resultat! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja faktiskt hade köpt färg jag skulle ha efter men färgen jag fick av bara avfärgningen var typ den jag ville ha från början =)

      Radera
    2. Vilket flyt du har! (; (: Jag saknar att kunna färga håret ibland, samtidigt som jag tycker det är jätteskönt att slippa fundera över vilken färg och planera in färgning för att slippa alltför mycket utväxt på håret ... Dilemman! (;

      Radera
  11. Det blev superfint! Och jag bara älskar din blogg och dina bokvideos!! :D Kram!

    SvaraRadera
  12. Det blev jättefint :) Själv har jag aldrig färgat håret, gillar min färg som den är... även om orange känns lite lockande :)

    SvaraRadera
  13. Det blev superfint! Har själv mörkbrunt hår, och - även fast jag förmodligen aldrig kommer att göra det - så skulle det vara lite roligt att färga håret rött ;)

    SvaraRadera
  14. Men gu så snälla alla är =) Tack så mycket! ^^

    SvaraRadera
  15. Väldigt fint! Du passar verkligen i både färgen och frisyren :)

    SvaraRadera
  16. Åh, så fint det blev! Den färgen passar dig så bra!

    SvaraRadera
  17. Jeg syntes det ser veldig bra ut, pen jente, flott farge :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...