fredag 20 januari 2012

Någon som äger Lies av Michael Grant med blå kant?

Detta inlägg blir en liten efterlysning.  Jag läste ut Hunger (del 2 i Gone-serien) för några veckor sedan och är nu sugen på att läsa bok tre, Lies. Men problemet är bara att jag råkar ha dessa omslag:


Vilka jag älskar, tycker det är jättefin med de färgade kanterna. Problemet är bara att jag nu har försökt hitta trean men hittar bara i detta omslag men UTAN blå kant :(. Det är fortfarande av samma förlag, Egmont, men av någon DUM jävla anledning så har de valt att trycka med tråkiga vita kanter i de senaste upplagorna. Korkade Egmont varför gör ni så? Då förloras ju hela poängen med de omslagen, det var ju de färgade kanterna som gjorde det kul ju...


Jag söker alltså någon som har denna bok med blåa kanter (i paperback) som kan kolla upp vad det är för ISBN-nummer på den. Så att jag kan beställa rätt variant. Skulle vara hemskt tacksam om någon hade den och kunde kolla upp det =)

Lite långsökt kanske men man kan ju hoppas <3

Inte lätt när man är noga med att ha en serie med samma typ av omslag :P

3 kommentarer :

  1. Böcker i en serie med omatchande omslag är nog ett av de fulaste eller i alla fall tråkigaste man kan ha i en bokhylla. Hoppas du får napp!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...