lördag 29 oktober 2011

Kolla va fin min bokhylla blev =)

Packade upp min fina bokhylla igår och städade min "skräphörna" syns lite på bilden nedan hur det såg ut. Ännu värre om man ser det som inte syns i bild. Har stört mig på den länge så är stört nöjd att det är borta =).

Före!

Efter!
Blev en hylla för inbundna böcker och två hyllor för olästa böcker, större hyllan är svenska och den mindre är engelska böcker.  Kommer säkert göra om hörnan flera gånger men så här blev det alltså den första gången =). Ber om ursäkt för toffeltavlan :P

4 kommentarer :

  1. Vad mysigt det blev! Gillar! Hyllorna ser dock ganska små ut. Man får väl inte plats med så mycket i varje hylla? Men jättefint ändå!

    SvaraRadera
  2. Nä jag vet, det är tråkigt, men bättre än ingent. Och var svårt att hitta nått annat som passade.

    Går kanske att köpa att gäng till och stapla på så jag får 6 st istället för bara tre =)

    SvaraRadera
  3. Helt klart bättre än inget. Stapla verkar ju vara en bra idé. Kan nog bli jättebra!

    SvaraRadera
  4. Gillar hörnet med de små hyllorna! Skulle nog gärna vilja ha något liknande själv om jag hade bra plats för det

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...