måndag 25 mars 2013

Ender's Game poster har släppts och peppen för förhandsvisning av The Host!

Imorgon ska jag på förhandsvisning och se The Host i stockholm, ska bli galet kul. Är så pepp på den filmen att jag går sönder. Hälsa förresten gärna på mig om ni är där och känner igen mig!

Men över till en annan filmnyhet, äntligen har något mer om Ender's Game filmatiseringen släppts, nämligen en poster till filmen:

Läs mer om det här!
och lite gamla bilder:


Den är jag också megapepp för =). Tråkigt bara att så få av er har läst boken. Vill ju kunna diskutera filmen med er sen... så passa på och läs den innan den har premiär i november!!

Sen en liten ursäkt för min brist på inlägg, har varit sjuk +  lässvacka => inte mycket blogglust tyvärr. Men ska försöka bättra mig, har iallafall påsklov nu så det kanske kan få mig att friskna till och få tillbaka blogglusten hoppas jag. Annars så vet ni iallafall varför det är lite tomt med inlägg.

Hare fint och hoppas ni har bättre läs- och blogglust än mig!

3 kommentarer :

  1. Planerar att läsa Ender's game innan filmen. Behöver lite mer Sci-fi i mitt liv, känner jag :)
    Ses antagligen på förhandsvisningen imorgon!

    SvaraRadera
  2. Men va fusk att du får se förhandsvisningen! Själv får jag vänta till på fredag! Jag är supertaggad! :)
    Blev sugen på att läsa Ender's Game får lägga till den på Att-läsa-listan! :)

    SvaraRadera
  3. Vad avis jag blir över att du får se förhandsvisningen av the Host! Är supernyfiken på den, den verkar faktiskt riktigt bra så hoppas att jag inte blir besviken :)
    Ender´s game har jag velat läsa länge, det är bara så många andra böcker som kommer emellan hela tiden. Måste hinna med den innan filmen kommer ut :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...