onsdag 23 maj 2012

I Min Bokhylla: H

Dags för ett "I min bokhylla" inlägg =). Ett inlägg där jag visar mina böcker i mina bokhyllor i Lund på en viss bokstav. Vi har nu kommit till bokstaven H:
Hunger.
Hemma hos Martina.
Hex Hall.
Här ligger jag och blöder & Himlen börjar här.
Hawksong & Hantering av odöda (läst innan jag hade bloggen).
Häxmästaren, Himmelsdalen & Hej Nostradamus!
Howling at the Moon.
Hur svårt kan de va? & He's just not that into you.
Totalt antal: 13 st (varav 10st lästa och 3 olästa, =) äntligen lite mindre olästa!)
Många denna gång!

Snyggaste omslaget: Svåårt har ju så många denna gång, men får ändå bli....Himlen börjar här!
(hade kunnat gå till Hex Hall, Häxmästaren, Hantering av odöda...etc etc också var ett svårt val)
Fulaste omslaget: Hur svårt kan det va? och He's just not that into you. Blä :P

Bästa bok av de lästa: Typ alla kan inte bestämma mig :P. Tyckte mycket om alla de jag nämnde som hade snyggt omslag tex.
Sämsta bok: He's just not that into you, var inte den boken jag trodde det skulle var så läste inte klart den.

Mest sugen på att läsa (av de olästa): Howling at the Moon =).

1 kommentar :

  1. Din bokhylla (med det menar jag alla dina böcker) är verkligen en fantastisk samling!

    sv: Ja "himlen börjar här" har jag bara hört positivt om, "den hemliga historien" kan jag tänka mig ha sina sega ställen så tänkte att man får varva den med någon annan bok och den sista läste jag nog om på någon bokblogg, som verkade spännande då. Jag har två A4 sidor på datorn med böcker jag vill läsare som alla bokbloggare skriver om så det är svårt att hålla koll på vad det är för böcker...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...