tisdag 15 maj 2012

Day 24 – A book that you wish more people would've read

Hur jag än skriver detta inlägg så blir det tjatigt.. för antingen tjatar jag ÄNNU en gång om att jag tycker att ni ska läsa  Ender's game eller Häxmästaren :P eller så tjatar jag ÄNNU en gång om att jag tycker att mer borde testa att läsa seriealbum. T ex kan ni börja med Anya's Ghost som jag tyckte mycket om eller Den glädjelösa ön som jag fick en ordentlig jävla megacrush på =). Så gör det för jag skulle hemskt gärna få mer tips på illustrerade böcker, seriealbum och bilderböcker =).


Läs mina gamla svar här!


4 kommentarer :

  1. Anya's ghost är helt underbar!

    SvaraRadera
  2. Ett tips på serie är ju Förhäxad (eng. Charmed) som förut var en tv-serie som avslutades. Lite senare fortsatte serien ändå fast i serieformat. En annan serie är ju Sailor Moon. Två tips för fantasy-älskaren :)

    Måste även passa på att ge dig en stor eloge och tacka dig för att du enligt min mening driver Sveriges bästa bokblogg någonsin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipsen! Jo har kollat lite på dem, kan tänkte mig testa det om jag kollar om tv-serien =)
      Men först ska jag köpa Buffy-serien, för den tv-serien kollar jag om nu ^^

      Sailor Moon är jag tveksam till, älskade serien som liten men tror inte jag skulle gilla den nu. Men skulle jag hitta den billigt hade jag absolut kunnat testa!

      Men oj Tack så galet mycket! =)

      Radera
  3. Tror jag tryckte ner Anya's Ghost i min senaste beställning! (Minnet är inte helt hundra här...) Och Häxmästaren står i hyllan och väntar ^^ Är bara Ender's Game jag inte fastnat för, Den glädjelösa ön blir snart min, förmodligen med nästa beställning :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...