måndag 8 juli 2013

Månadsrapport: Juni 2013


Läst i Juni 2013: 
46. Matens pris av Malin Olofsson, Daniel Öhman    274 sidor

Böcker som jag gav upp: 
Ingen. 

Totalt antal lästa böcker: 1 st

Struntar i sammanställning om typ av bok m.m. denna månad, känns lite onödigt när jag läste så lite...

Sammanfattningsvis:  

Jadu... va ska man säga. Först var det flyttkaos en vecka och sen Tokyoresa i två veckor. Blev därför både blogg- och bokpaus dessa veckor. Sista veckan i juni spenderades sedan i skärgården med pojkvännen jag saknat och blev därför inte mycket läsande då heller.

Var egentligen mest Francesca jag läste i juni men då jag faktiskt läste ut den 1 juli hamnar den i nästa månadsrapport. Matens pris som blev enda boken denna månaden har jag läst i flera veckor/månader men lite i taget och råkade bara läsa sista kapitlet denna månad. Så månades rapport är lite missvisande  egentligen. 

Sett i Juni 2013:

De filmer och tv-serier jag har sett under månaden. Till och med detta har det varit snålt med denna månad...

Filmer:

 

Blev lite filmer jag kollade på flygplanet till och från Japan och på tåget till Stockholm. Gangster squad såg jag på planet till hem från Tokyo och den hade jag hoppats mycket på, speciellt då jag är kär i Emma Stone men den tyckte jag var urdålig tyvärr.

Mean Girls och Känd från Tv var VHSer som jag och pojkvännen kollade på när vi var på hans landställe, man fick spola tillbaka filmerna efteråt, nostalgi minsann!

TV-serier:


Adventure Time alltså... kolla på den! Helt stööört serie ^_^

Strökollade även bland annat på ett avsnitt skärgårdsdoktorn när det gick på tv i Gullholmen (där jag var med familjen i en stuga på semester en vecka). Riktigt hög mysnivå att kolla på den underbara serien när man faktiskt var i sådan miljö som den utspelar sig i! <3

Har ni sett något mysigt förra månaden ni vill tipsa om?

5 kommentarer :

  1. Jag har också läst Francesca nu precis :) Ska bli spännande att se vad du tyckte om den.

    SvaraRadera
  2. Igår såg jag Små citroner gula som var en supermysig film. Har sett lite mer filmer och första säsongen i en serie under den senaste månade. Kika på min blogg om du är intresserad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den filmen har jag med velat se! De ska jag göra ^^!

      Radera
  3. Jag såg 21 and over som var en väldigt rolig film! Den borde du se om du inte redan har gjort det :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...