måndag 2 juli 2012

Bokbloggsjerka 29 juni – 2 juli!

Vet ni inte vad en jerka är? Kolla då in Annikas litteratur- och kulturblogg och ta reda på det ;)!

Vad läser du just nu?

Bättre vara med i sista minut än aldrig? Jobbade till sju idag så har bara hunnit komma hem, laga mat och äta. Ska sen sätta mig och skriva lite recensioner och inlägg så att det blir lite bättre uppdaterat än det varit på senaste tiden... förlåt för det btw!

Men åter till Jerkan just nu så läser jag Jag väntar under mossan (ett rec-ex) och Undead and Unwed (till vampyrtemat) =).  Första tycker jag är riktigt mysig och ska försöka läsa klart den ikväll om jag hinner och andra blev jag förvånad över att jag gillade ganska mycket (iallafall början) men har nu kommit lite mer en hälften och börjar tycka att den blir sämre tyvärr.

Vad läser ni?

1 kommentar :

  1. Fortfarande Shogun (har 20 sidor kvar) och Det bästa av allt. Båda är bra!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...