söndag 8 maj 2011

Jag vann jag vann jag vann!


Wooohooo jag vann jag vann jag vann!! Så himla glad =)

Jag vann Boktycke's tävling om “De Ickesynliga” av Fredrik Härén!

Så grymt kul, gjorde min dag!

"Det finns en okänd människoart som lever mitt ibland oss. Människor av kött och blod, precis som vi, men de har snövit hud och vitt hår och deras cellstruktur gör att ljuset bryts mot deras kroppar, och därför kan våra ögon inte se dem. Men vi kan märka dem ibland, när de råkar komma för nära oss. Känslan av att det finns någon annan i rummet, trots att vi vet att vi är ensamma."

2 kommentarer :

  1. Grattis!!! Och jag ser att du läser Neverwhere. Den är verkligen superbra!

    SvaraRadera
  2. Tack =)

    Jo det gör jag, men tror det är för svår engelska för mig, trodde jag var bra på engelska men tycker inte jag helt hänger med.

    Så tråkigt, vill gilla den men fastnar bara inte för den :(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...