torsdag 9 augusti 2012

Tips CDON har Paranormal Romance böcker för 49kr styck!

Blev tipsad om detta av en bokbloggare som jag just nu dumt nog glömt vem det var... Sorry! Men tänkte iallafall tipsa vidare om att CDON har en kampanj på första boken i olika Paranormal Romance serier just nu! ^^ Själv är jag galet sugen på alla dessa:



 

Men har satt köptstopp på mig då jag var på Sf-bokhandeln igår där jag köpte en bok (plus ett brädspel ) och har även nyligen beställt lite seriealbum från adlibris, inlägg om vilka de var kommer ;). Plus att jag är inne i något av en lässvacka just nu... Så kommer inte alls hinna läsa ut alla de böcker jag borde innan jag åker ner till Lund igen. Alltså är det ett big nono att skaffa fler böcker hit till Stockholm som jag sen inte kommer kunna ha plats i resväskorna hem sen. Kankse ska beställa lite senare direkt till Lund istället.. hmm :P

Glöm förresten inte att alla ni studenter får gratis frakt om ni köper över 100 kr och har mecenatkortet ;)!

10 kommentarer :

  1. Jag kan ha "råkat" köpa en av dem själv, haha..

    SvaraRadera
  2. Men herregud människa, hur kan du tipsa om sådant här!? Jag blir ju tvungen att beställa :-)

    SvaraRadera
  3. Trots mitt bokköpsförbud så lyckades jag klicka hem fyra av de du visade nu för nån vecka sedan ^^ Det är omöjligt att låta bli när man ser ett sånt erbjudande och när det finns så mycket böcker som man vill ha att välja bland :)

    SvaraRadera
  4. Beställde 3 böcker därifrån :)
    Men det dumma med CDON är att jag känner mig tvungen att handla för 600 spänn! Jag ville bara ha 3 böcker som kostade 49kr styck, men då får man inte 50krs rabatten till nästa gång. Så det slutade med att jag beställde 3 böcker + 3 spel + 1 våg haha. Gahh, blir så lättpåverkad av deras rabatterbjudande!

    SvaraRadera
  5. har beställt en bok, fick den gratis. Pojkvännen hade ett presentkort som jag fick! Så jag behövde endast betala portot. NICE!!!

    SvaraRadera
  6. Men åh bara för att jag har köpstopp. Jisses! Kommer säkerligen att köpa hem några ändå ;) det går ju inte att låta bli när det är så billigt!

    SvaraRadera
  7. Åh, du gör alltid så jag köper massa böcker, köper fler än vad jag hinner läsa typ... Det är farligt att gå in på din blogg, haha

    Sv: Tack så hemskt mycket!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...