onsdag 16 maj 2012

I min bokhylla: G

Dags för ett "I min bokhylla" inlägg =). Ett inlägg där jag visar mina böcker i mina bokhyllor i Lund på en viss bokstav. Vi har nu kommit till bokstaven G:
Gone
a Game of Thrones
ゴー!ゴー!!バカ画像max : おかわり (Japansk bok med massor av knasiga bilder lite som foto-youtube i bokväg :P)
Genesis & Graceling
Glashuset

Totalt antal: 6 st (varav 4st lästa och 2 olästa, vilket väl är okey ^^)
Var inte lika många denna gång :P

Snyggaste omslaget: Går nog till "Glashuset" och de fina svarta kanterna, men inte så originellt med den bilden, se bara här och här!
Fulaste omslaget: Ingen ful denna gång tycker jag.

Bästa bok av de lästa:  Hmm svårt, "Graceling" tror jag det får bli =).
Sämsta bok: Ingen jag ogillar.

Mest sugen på att läsa (av de olästa):  Började på "Genesis" men fastnade inte så får bli "Game of thrones" har läst halva men är på paus tills jag sett klart säsong 2 av tv-serien :P.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...