söndag 19 februari 2012

Mina favorit-videobokbloggare!

Älskar att följa folk på YouTube, blir bara mer besatt av det varje dag som går ^^
Så tänkte här lista några av mina favorit-vloggers ;)

The Readables:

<3<3<3 En underbar bokkanal =) Väldigt välgjorda videos!

SableCaught:

Riktig skön och rolig tjej. Blir alltid glad av att lyssna på hennes reviews =).

TheBookTuber:

En rolig kille som jag började följa idag faktiskt.

MaxieMagyx:

Stört söta recensioner, ritar bilder till sammanfattningen av boken <3

EllesGlitterGossip:

Gulligull rosa tjej som inte bara snackar böcker men jag älskar att kolla på hennes mysiga videos :P.

TheArtsygal12:

Välgjorda videos =)

BookRatMisty:

Skön tjej som gett mig massor av bra tips på en massa kul seriealbum =).

Sen följer jag massor mer men de var några av favvisarna iallafall!
Vill ni ha några till tips, kolla in Bookrelated's lista som också har listat sina favoriter =).

5 kommentarer :

  1. Flera av de där har jag aldrig hört talas om, så jag ska definitivt kolla in dem! :D Tack för att du nämnde min blogg ^^ :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var så lite så =) Du är också en favorit bokvideobloggare ju ;)

      Radera
  2. Har du sett chapterchicks? De har ganska bra video ibland tycker jag. Två systrar i USA som videobloggar om böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde nämna en till. Tror hon heter Joaniefontana

      Radera
    2. Chapterchicks följer jag =)
      Men hon andra hade jag inte sett, tackar!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...