måndag 25 juni 2012

Veckans fråga: Vad gillar ni bäst? Vad vill ni ha mest av på bloggen?

Hur hinner ni som jobbar blogga egentligen? Känns som om jag precis slutade och nu är klockan redan över åtta :( Hur kan ni uppdatera så ofta OCH hinna läsa? Galenskap! Är helt slut efter jobbet när jag kommer hem så kommer nog vara ganska glest med inlägg under sommaren tyvärr då jag jobbar heltid heeela lovet.

Så tänkte därför passa på att kolla med er vilka typer av inlägg ni gillar bäst?
 (nu när jag antagligen kommer behöva snåla lite med inläggen....)

Vill ni att jag ska prioritera bokrecensioner, minirecensioner, bokvideos, temainlägg eller kanske omslagsdiskussioner?

Finns ju lite olika sorter så vi kör lite röstning på det tycker jag ^___^
(för det borde ni ha märkt att jag diggar vid de här laget ^^).

Vad vill ni att jag ska prioritera?




  
pollcode.com free polls 

PS. Ni kan kryssa i flera svarsalternativ ;)

10 kommentarer :

  1. Bra fråga! Jag har jobbat arslet av mig hela förra terminen så jag vet. Fattar inte själv hur jag hinner med att läsa. Svaret är lång pendling. Hinner läsa typ mellan 50-80 sidor varje dag till jobbet. Och blogga tar jag mig tid till helt enkelt. För mig så är det skön avkoppling. Nåt annat att tänka på än stressig arbetsmiljö med barn som pockar på ens uppmärksamhet hela dagarna. Tycker det är skönt att komma hem och bara sitta och slösurfa och uppdatera. Skön kontrast till jobbet liksom.

    SvaraRadera
  2. Det gäller att vara effektiv :) Men håller med dig, att jobba tar så himla mycket tid! Visst får man pengar man har ju liksom ingen fritid att spendera pengarna på!

    Jag älskar dina temainlägg och bokvideor så det är dem jag vill ha mer av!

    SvaraRadera
  3. Jadu, hur hinner man egentligen... Jag tar micropauser på jobbet när arbetsbördan är låg och läser/kommenterar andras bloggar, det är ganska lätt när man redan sitter vid en dator. Min egen blogg brukar jag skriva till om kvällarna och sedan tidsinställa inläggen till nästa dag. Men lätt är det fan inte alla gånger. :-)

    SvaraRadera
  4. Oj, det finns ju så himla mycket jag gillar med din blogg men jag säger bokrecensioner, i min brevlåda, quiz i alla former och bokvideos :)

    SV: Ah, vad jobbigt :/ Ja, vi får se när och om jag läser dem. Just nu är jag inte alls sugen, tyvärr.

    SvaraRadera
  5. Jag röstade också på bokrecensioner. :)
    För övrigt fattar jag inte heller hur folk hinner/orkar uppdatera sina bloggar så mycket. Jag är "bara" student, men de perioder jag har haft praktik (=heltidsjobb) har man haft noll krafter för annat. Man ska inte bara hinna med att blogga utan läsa också!

    SvaraRadera
  6. Tack för tröstande ord om att jag inte är ensam om att känna så här ^^

    Kul att se vad ni gillar bäst så jag vet vad jag ska lägga mest tid på =)

    SvaraRadera
  7. Jag förstår inte det heller. Dock har jag inte jobbat utan jag har ju pluggat men inte ens då fattar jag hur folk hinner läsa 5 böcker i veckan...

    Jag gillar alla din former av videos och recensioner, så sluta inte med det!

    sv: Ja det är ju i alla fall något jag måste prova, ska se när jag hinner knopa ihop en video. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul =) va glad jag blir! Nejdå jag vill ju ha variation! men intressant att veta vad folk mest uppskattar ^^

      Radera
  8. När jag pluggade och gjorde praktik (eller vfu som det hette då, vet inte vad det kallas nu) så undrade jag också hur man hinner med något annat när man jobbar. Svaret är att man faktiskt hinner, när man jobbat ett tag så börjar saker och ting rulla på och då finns det tid. Utom när det är dags för terminsavslut :-)

    Det mesta går nog i vågor, just nu har mitt läsande och bloggande varit åsidosatt men det beror på skolavslutningstider och sommarskola.

    Jag gillar för övrigt din blogg väldigt mycket och nu skulle jag ha möjlighet att titta på dina filmer. Det brukar jag inte annars kunna eftersom jag bloggsurfar på jobbet och det skulle kunna uppfattas som märkligt att sitta med lurar i öronen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =) va kul! Blir alltid så glad för sånna kommentarer ^__^

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...