tisdag 12 juli 2011

Woho fick paket idag och igår! plus en liten läsrapport!

Igår fick jag äntligen mina Stephen King böcker från Bra Böcker och har redan läst halva av ”Staden som försvann” samtidigt som jag nu läser ”Graceling” och tycker hittills att båda är mycket bra. =)

Hade väntat otåligt ett tag nu på King böckerna, när jag fick reda på att avin hade skickats till Lund till min stora fasa (kommer inte vara där fören i mitten på augusti) så var lite stressad över situationen, men efter att fått avin skickad med eftersändning till mig (Tack Marcus!) såg jag att paketet hade skickats rätt och att det bara avin som hamnat fel. Vilken lycka!

Tre fina böcker ligger nu hemma hos mig och väntar på att bli utlästa, ”Staden som försvann” läser jag säkert ut imorron men ”Pestens tid” måste jag hitta något bra tillfälle att sätta tänderna i 1227 sidor är skrämmande långt och kommer få ont i armarna av att läsa den, men ska bli spännande, har hört mycket gott om den. Så kanske en vecka på killens landställe är passande?

Vad händer sen idag? Jo jag får ETT TILL PAKET! Woho ^^ ännu ett recensionsexemplar, denna gång av av Ica bokförlag, ” Bröderna Gryms sagor” <3 som jag läste ut på en kvart (ett seriealbum på 86 sidor). Recension kommer om några dagar (vill skriva om mina lästa böcker i kronologisk ordning så har några före i kön).



Så tack Bra Böcker och Ica Förlag från en lycklig bokbloggare ^^

( Kan även nämna till dem som är skeptiska mot recensionsexemplar att detta är böcker jag själv bett om, alltså böcker jag själv troligen hade köpt i alla fall men nu råkar få gratis vilket är bra för en student som är alldeles för bok-shoppingberoende för sitt eget bästa. Lovar även att jag alltid är ärlig i mina kommentarer om dem, gillar jag dem inte kommer jag säga det!).

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...