onsdag 6 juli 2011

Dagens shopping =)

Var på en liten promenad med min mamma igen, denna gången blev det bara två begagnade böcker trots att Myrorna hade mycket mer böcker än Stadsmissionen.

Hittade dock precis den boken jag sökte "Hemma hos Martina", som jag i förrförra inlägget skrev att jag ville hitta, så jag är mycket nöjd ^^

Den andra boken varThe Complete Adventures of Charlie and Mr. Willy Wonka” fint illustrerad, som består av “Charlie and the Chocolate Factory” och “Charlie and the Great Glass Elevator” tror inte jag har läst den sista så det ska bli kul.


Sen efter att jag fått ett presentkort av min söta mamma på PocketShop i namnsdagspresent nu i fredags så fick även ”All my friends are superheroes” följa med hem efter ett besök där också =).


Känner ni igen mönstret?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...