onsdag 22 juni 2011

tips om tävling @ SwedishZombie


Swedishzombie.com har nu ännu en tävling om signerade Zombieböcker så passa på och var med och tävla, själv har jag precis vunnit en bok av honom och har mer böcker än jag hinner läsa hemma, men jag tycker verkligen ni andra ska passa på!!

Nu när ändå vädret är så grått och regnigt (ser iförsig lite mer lovande ut idag) så är väl det passande att gosa in sig i soffan med en härlig zombiehistoria?

Tävlingen hittar du HÄR!


(Uppdatering: var med i tävlingen själv iallafall, kunde inte låta bli :P Plus att Thin Them Out läser jag lätt ut ikväll ^^)

2 kommentarer :

  1. Jag ser fram emot att läsa din recension!

    SvaraRadera
  2. Har två recensioner emellan att skriva men sen så =) Läste ut den igår!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...