torsdag 23 juni 2011

Bra Böcker är ett mycket trevligt Bokförlag

Det här med att vara tokig i böcker och tokig i att köpa/samla på böcker är ingen bra kombo om man är student, och speciellt inte om man knappt har något jobb till sommaren (vilket i och för sig nog går att ordna, bara jag får ändan ur vagnen och vågar ringa och tjata till mig några pass, inte lätt att ha telefonskräck :P).

Kom därför att tänka på i och med diskussioner och inlägg på andra bloggar att det ju finns något som så fint heter recensionsexemplar. Något jag ännu inte vågat testa, -"men inte ska väl lilla jag ?" men nu när jag faktiskt haft bloggen ett par månader och fått en skara läsare så känns det inte lika dumt längre.

Tog därför och skickade ett mail till Bra Böcker och undrade ifall jag kunde få någon av Stephen Kings böcker (Eldfödd, Pestens tid eller kanske Staden som försvann) som har kommit i så otroligt fina nyutgåvor och som därför är ett måste för någon som älskar att samla fina serier och omslag som jag gör.



Vad händer inte då utan att jag får ett mycket trevligt svar tillbaka där jag får reda på att de skickar ALLA böckerna jag önskade mig! Hur trevlig överraskning som helst och verkligen en trevlig midsommarpresent till en förkyld stackars bokbloggare :P.

Så Tack Bra Böcker!

3 kommentarer :

  1. Ja, det är verkligen ett bra förlag, generöst också! :D Håller själv på och samlar dessa nyutgåvor (har en hittills hehe) så jag vet hur fina de är.

    SvaraRadera
  2. Själv har jag hittills bara Carrie, efter dessa tre om jag inte mot all förmodan skulle ogilla dem alla så kommer jag helt klart samla på mig så många som jag är intresserade av/vill läsa!

    SvaraRadera
  3. Ja, de är hur trevliga och tillmötesgående som helst!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...