lördag 29 mars 2014

What should I review next?

Kommer bli lite glest med inlägg numera, har börjat teckna igen och lägger så mycket tid jag kan på det och har därför inte mycket tid över kvar till bloggen. Har tyvärr även börjat tröttna på att blogga igen.... Så vi får se hur allt blir, men att släppa bloggen helt känns så sorgligt, så tar det bara lite lugnt så får vi se om jag blir sugen igen.

För dem som är intresserade så kommer jag börja lägga upp det jag ritar på mitt gamla deviantArt konto. Ni som är medlemmar där får gärna bli vän med mig där =). Skulle vara jättekul att lära känna fler människor som är aktiv där och gillar den sidan.

Vilket fall vill jag åter igen veta vilka böcker jag ska lägga tid på att recensera när jag väl får tid/lust igen =).


What should I review next?



















  
pollcode.com free polls 

Summary in English:

I have been drawing a lot lately and have therefore lost focus on the blog a bit, but feel free to check out my deviantArt account for some of my drawings ;) and vote for what I should review when I get back to the blog again. 

2 kommentarer :

  1. Vännar ihop mig med dig på dA men jag varnar dig - har inte varit aktiv på år och dar... Saknar det ibland, fick så mycket oväntad inspiration varje dag där! Men precis som bokbloggosfären är det en otroligt timesuck, timmarna går och inget blir egentligen gjort :/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...