tisdag 4 mars 2014

TTT (2): Top Ten Popular Authors I've Never Read!

This Tuesday meme is hosted by The Broke and the Bookish. 

10-8.

Brandon Sanderson, Ally CarterMarie Lu

7-5.

Rachel Vincent, C.S. Lewis, Cynthia Hand


5. Neal Shusterman

Seems interesting. 

4. Kiersten White

Definitely should read something by her!

3. Hugh Howey

I have only heard good things about this series.

2. Jodi Meadows

This series is soo beautiful and seems really interesting. 

1. Beth Revis

Why haven't I read this series yet!?

Is there any of these authors that you haven't read either? 

16 kommentarer :

  1. I have only read Lu and Revis off your list, and the first one let me down, but Revis' books are great! I was hooked. :D
    Happy reading!

    My TTT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeah I will probably skip Legend, I'v heard so many people being disappointed about that one.

      Radera
  2. Jag har faktiskt läst något av alla utom C.S. Lewis, och jag rekommenderar Neal Shusterman extra mycket. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag ska nog ta och läsa dem när jag är sugen på dystopier igen =)

      Radera
  3. De enda jag läst något av är Marie Lu och Rachel Vincent. Tycker väldigt mycket om Soul Screamer-serien, men Legend tyckte jag inte alls särskilt mycket om, tyvärr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får ta och beställa första boken i Soul Screamers när jag läst klart lite serier jag följer =)

      Radera
  4. Good list, I loved the books that I have read by Ally Carter and CS Lewis.

    SvaraRadera
  5. I've read Cynthia Hand. Her books are good and I wasn't really expecting to like them much. I've read a few of Ally Carter's books but couldn't get into the Gallagher Girls series.

    SvaraRadera
  6. Jag har läst lite av CS Lewis och jag älskar verkligen hur han skriver.
    Jag vill jätte gärna läsa Across The Universe av Beth Revis men jag har inte haft tid till det än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa måste ta tag i dem någon dag, vet dock inte om jag vill läsa dem på svenska eller engelska. Vilket språk läste du i?

      Nä den series ska jag garanterat läsa nån gång ialafall!

      Radera
  7. Har inte läst någon av de här heller! :D

    SvaraRadera
  8. Jag har bara läst böcker av en av författarna, men jag vill läsa många av böckerna från de andra författarna. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...