torsdag 19 april 2012

I Min Brevlåda (13)

Finns massor av engelska bokbloggar som har inlägg med titeln "In my Mailbox (x)" jag tycker idéen är jättekul, så tänkte därför köra en svensk variant. Några gånger i månaden tänker jag alltså göra ett inlägg där jag visar vad jag fått hem för böcker i "brevlådan" (böcker jag köpt, bytt eller fått som recensionsexemplar och även de som inte kommit i brevlådan utan som jag köpt i en fysik butik eller på second hand etc).
Försöker hålla mig från nya böcker... men blir ju aldrig så >.<

Var på bokbloggsträff för några veckor sedan och fick då hem dessa böcker:
- Prom and Prejudice av Elizabeth Eulberg:
Verkar vara rätt skoj, plus att den var kort så det är ju trevligt ^^ ()
- Det är så logiskt alla fattar utom du av Lisa Bjärbo:
En bok som ni i bloggvärden verkar gilla, så ska bli kul att själv få läsa den =)

Träffen var btw mycket trevlig =) Ni kan läsa om den bla här, här och här! Längtar redan efter nästa träff!
- Borttappad av Shaun Tan:
Boken som jag skrev om här =). Redan utläst förstås, recension kommer! ^^
Tack Kabusa böcker för rec-exet!
- Fallet med de försvunna böckerna av Ian Sansom:
Ännu ett rec-ex denna gång från Massolit Förlag. Ska läsas till bokcirkeln ^^

- Välkommen till din psykos av Nanna Johansson:
Recensionsexemplar från Ordfront. Kunde inte låta bli att beställa detta efter att jag sett den supertrevliga teatern som hennes karaktärer var med i =).


Har ni också fått nå kul böcker de senaste dagarna?

4 kommentarer :

  1. Åh Prom & Prejudice verkar så otroligt bra :D

    SvaraRadera
  2. Det er virkelig vanskelig å holde seg fra å kjøpe nye bøker. Jeg elsker omslaget til Fallet med de försvunna böckerna av Ian Sansom! Det var morsomt :)

    SvaraRadera
  3. Åh, Sansom! <3 Föll som en gråsten för Fallet med de försvunna böckerna. Fick hem andra boken i serien idag, ska slukas i helgen! :D

    SvaraRadera
  4. Måste köpa Prom and prejudice!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...