fredag 20 april 2012

Day 20 – Favourite romance book

Var mer än en månad sedan jag gjorde ett "30 days of books" inlägg. Främst för att jag inte kom på nått klockrent svar på den här frågan. Svårt svårt.. de flesta YA har ju kärlekshistorier i sig men jag räknar inte dem som en "romantikbok" utan en bok med romantiska inslag :P.

Läser inte så mycket böcker som jag känner faller in i bara den genren. Så jag väljer helt enkelt en bok som har kärlek i sig och som jag tyckte mycket om:



Himlen börjar här av Jandy Nelson. Jättefin bok som jag verkligen tipsar om att läsa ^^


Vilka har lärs? Vilka gillar/ gillar inte?

2 kommentarer :

  1. Jag har inte läst den, men det var nog banne mig den snyggaste boken jag sett hittills i mitt liv tror jag!

    SvaraRadera
  2. Jag har läst den, och jag älskar den. Omslaget är otroligt snyggt - jag ser en ny detalj varje gång jag tittar på det!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...