söndag 22 mars 2015

Omslagsserie (32): Escape from furnace

Den här serien har jag varit nyfiken på länge, om jag någon gång har skräck-tema 
på bloggen ska den lätt läsas! =)

Hittar bara den här typen för första boken tyvärr, 
rätt snygg men lite tråkig.

Här är mina favoritomslag, creepy, snygga och skrämmande!

De här omslagen gillar jag inte alls, plottriga och ser konstigt hopklistrade ut :P
Lustigt nog ser de även lite barnsliga ut...

Fransk översättning: Riktigt snygga och välgjorda, nästan snyggare 
än originalen. Älskar speciellt de blå-grå på första omslaget =)

Polsk översättning: dock verkar resten inte ha översätts än. Snyggt, gillar inte helt färgvalet och stilen på titeln, men bilden är riktigt cool!

Sen sist men inte minst har vi denna ursnygga mellan-novell! 
Shiiit va coolt omslag! Vill ha som poster hemma, 
men skulle nog inte kunna somna då :P


Vilka omslag gillar ni bäst?

2 kommentarer :

  1. Dem som är dina favoriter är nog mina med! Ser så där härligt creepy ut!

    Har taggat dig http://bokparadis.blogg.se/2015/march/en-bokbloggares-hemliga-liv.html#comment

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...