söndag 10 januari 2016

Filmåret 2016, Del 1 av 2

Sååå eftersom det är 2016 nu så tänkte jag slänga ihop ett inlägg med filmer jag ser fram emot i år ^_^ Kör första halvåret nu och sen ett inlägg med resten av året senare när mer bilder/trailer släppts!
The Hateful Eight: Självklart är man pepp på Tarantinos nya ^^. Nån som sett den än? 

The 5th Wave: Har inte läst boken än... 
Så lär ju inte se den på bio men se den kommer jag nog =).

Zoolander 2: Älskar första filmen! Vet dock inte alls vad jag ska 
förvänta mig om denna. Har inte vågat kolla trailers än. Vad tror ni?

Deadpool: Största peppen går däremot till Deadpool, har börjat läsa serien nu och han är en väldigt intressant och rolig karaktär. Trailerna är väldigt coola med, så ja peppen är enorm! 

Pojkarna: Kul med en svensk filmatisering i år igen.
Förra året vare Cirkeln nu en filmatisering av denna bok!.

Pride and Predjudice and Zombies: Läste ju inte klart boken för att klassiker även med 
Zombies i dem är för sega att läsa (enligt mig!). Men i filmversion kan de nog bli kul! Inte så höga förväntningar här dock, stor risk att de blir väldigt b om det inte är gjort på rätt sätt!

Allegiant: Tycker boken var sådär och filmerna är sådär så inte 
superpepp men såklart ska den ses!

Batman Vs Superman: Är väldigt anti Ben Affleck som Batman och tyckte 
inte senaste Superman var någon höjdare.....Meeeeen det är ju Batman! 
Så ses på bio är ju ett måste! Är även jättepepp på att se Wonder Woman <3

X-Men Apocalypse: Tycker X-men filmerna varierar väldigt mycket i kvalitet, men då senaste var riktigt najs så är jag väldigt pepp på denna. Plus hallå Jennifer Lawrence <3 GIRL-CRUSH! <3

Alice Through the Looking Glass: Alltså hade så enorma förväntningar på första filmen, älskar ju Alive i Underlandet och Tim Burton, men jag verkligen hatade första filmen :(
Har dock länge tänkt se om den nu när jag vet vad jag ska förvänta mig. Gillar jag den bättre då så lär jag ju se denna! Vad tyckte ni om förra? 


Lite andra filmer jag också vill se:

The Forest,       15 Januari 2016
Steve Jobs,        22 Januari 2016
- The Boy,           29 Januari 2016
Djungelboken,   15 April  2016



4 kommentarer :

  1. Ska Pojkarna bli film??? Hur har jag missat detta??? Åh, så kul och spännande! Annars ser jag nog allra mest fram emot Djungelboken ^^

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Gillade första filmen men såg inte klart andra... tyckte den var tråkig :(

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...