torsdag 7 maj 2015

Bloggpaus!!

Måste tyvärr ha en liten bloggpaus så som rubriken säger.... håller på att gå in i väggen av stress pga ex-jobb, jobbsökande och kommande flytt från Lund i sommar då examen närmar sig!

Vilket är både spännande och roligt men även extremt stressigt. Att ha bloggen rullande kommer vara för mycket så lägger den lite på is fram till mitten på juni då jag förhoppningsvis är mindre stressad =). Men några inlägg då och då lär säkert smyga sig in när jag har tid över =)

Annonsera ut vinnare och posta vinsten kommer jag dock
 självklart ta mig tid till ;) Så oroa er inte över det! ^^


3 kommentarer :

  1. Lycka till med allt! Vi finns kvar när livet lugnar ner sig lite :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till med allting Mirjam! Vet precis hur det är och det är dessutom så mycket roligare när man väl kommer tillbaka sen! :) Kram!
    Cecilia

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med! Skrev om det här; http://bokparadis.blogg.se/2015/may/tips.html#comment

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...