torsdag 6 februari 2014

Which of these books should I write a review about?

Dags för en ny omröstning! Vilka böcker som jag läst i november vill ni att jag skriver om? Alla dissade böcker kommer jag bara skriva kort om på Goodreads och länka till på sidan "Read in 2013-2014". Så kolla där ifall ni ville se någon recensionen som var opopulär!


Which of these should I review?
  
pollcode.com free polls 

Ej medräknat alla rec-ex som jag självklart kommer skriva om i vilket fall som.

Summary:

I've made another poll for you guys to choose which books that you want me to review. All the books that get too few votes will then only get a short review on Goodreads.

5 kommentarer :

  1. Pretty Girl Thirteen är jag väldigt nyfiken på!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Du är inte helt ensam om det så blir nog en liten review ändå =)

      Radera
  3. Åh, Buffy :D Jag har inte läst serien än - ska göra det när jag tittat igenom tv-serien den här gången ^_^

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...