torsdag 22 januari 2015

Omslag: Mer creepy omslag!




Vilket omslag tycker ni var obehagligast?

5 kommentarer :

  1. Shutter och Stray tyckte jag var läskigast!

    SvaraRadera
  2. Shutter känns så FernGully! Supercreepy!

    SvaraRadera
  3. The Other Lamb! Tänk att läsa den i kollektivtrafiken, jag skulle vilja veta vad folk TROR att jag läser om när de ser omslaget ^^

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte The Other Lamb var läskigt! Shutter var också lite läskig. Folk skulle nog säkert fråga om man läste någon av de böckerna.

    Vilken genre gillar du mest när det gäller böcker? Har du några favoriter vad gäller godis? Kaffe eller te? :)

    SvaraRadera
  5. Helt klart "The other lamb" och Shutter! De ser riktigt obehagliga ut, och jag antar att de ingår i genren Horror / skräck? Annars deckare, kanske.. / Hannah :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...