torsdag 11 december 2014

Julklappstips (6): Roliga bokstöd!


Tänkte göra en favorit i repris och bjuda på lite julklappstips får se hur många inlägg jag hinner med... har lite knappt med tid så kanske inte blir så många dock.

Portal, 349 kr: coolstuff.se, 298 kr: geekbutiken.se

Tardis, 679 kr: sfbok.se

Harry Potter Tåget, 1199 kr: roligaprylar.se, geekbutiken.se,   

Dobby, 499 kr: geekbutiken.se

Katana, 179 kr: geekbutiken.se

Iron throne, 849 kr: sfbok.se

Uggla, 485 kr: bluebox.se

Tentakler, 503 kr: etsy.com

För programeringsnörden, 456 kr: etsy.com


Vilken gillar ni bäst? 
Min favvo är portal-bokstöden och den med bläckfiskarmarna =)

4 kommentarer :

  1. Jag är väldigt förtjust i Hogwartsexpressen. Så förtjust att jag förmodligen kommer köpa dem någon gång :)

    SvaraRadera
  2. Gillar den med tentaklerna mest! Men alla var fina. :)

    SvaraRadera
  3. Portalen var jättesnygg, men min favorit måste ändå vara Hogwartsexpressen. :)

    SvaraRadera
  4. Åh, förstår aldrig varför bokstöd ska vara så dyra, men såå fina de var. Hade gärna haft järntronen ståendes i bokhyllan exempelvis.. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...