fredag 12 december 2014

I Min Brevlåda (55): Innan julklapparna


Tänkte visa några av mina nyaste böcker som jag införskaffat mig på olika sätt den senaste månaden/månaderna. Sen har jag ju tusen andra nya grejer jag inte visat under bloggpausen men jag skippar dem ;)!

Först ut har vi lite recensionsex som jag fått hem, råkade visst passa på lite nu när jag börjat blogga och kan det igen =). Två efterlängtade uppföljare blev det: Blod & Stjärnstof och sen seriealbumsvarianten på andra boken i Milleniumserien, Flickan som lekte med elden

Sedan fick jag även tre fina feministiska seriealbum:  Kunskapens frukt av Liv Strömquist, Hur man botar en feminist av Nanna JohanssonKvinnor ritar bara serier om mens av Sara Olausson. Men de två första har jag lånat ut och det tredje fick jag bara som pdf... Recension om dem kommer snart, skriver på det nu ;)

Sedan har vi en fin liten tävlingsvinst som jag vann hos söta Ela på Beroende av böcker! Tack igen ^^. Jag har hört mycket gott om den här boken, så ska bli kul att läsa!

Eftersom min läshastighet och tid för läsning inte är på topp i nuläget så har jag inte kunnat låta bli att beställa/läsa massa grafiska noveller istället för "vanliga böcker". Så har beställt hem en heeel del nytt de senaste månaderna, bla Locke & Key, Volume 5Morning Glories, Vol. 2 och Runaways!

Sist men inte minst har vi två böcker jag fått låna, Succubus Blues och Necronomicon!

Vad hade ni läst först av dessa?

1 kommentar :

  1. December och julstress är som klippt och skuret för serieromaner, så hugg in! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...