onsdag 14 november 2012

Gone-serien med färgglada kanter

Efter mitt omslagsserieinlägg om Gone-serien så var det några så som mig själv som gillade omslagen med färgglada kanter. Fick även en anonym fråga vad för ISBN-nummer Lies hade men hade mycket att göra och den boken låg under en massa andra böcker i bokhyllan så var lite seg på att svara, förlåt! 

Tänkte iallafall att det var lättare att bara fota de jag har så ni kan kolla ifall ni själv vill köpa dem på nätet.


I nästa amazon beställning ska jag beställa fyran, en kompis fotade en med röd kant och då hade den ISBN-13: 978-1405256582 så hoppas det blir rätt!


6 kommentarer :

  1. Åh, detta har jag faktiskt velat veta.

    SV: Den är superfin! Den andra will grayson vill jag också läsa! :)

    SvaraRadera
  2. Åh är så himla sugen på den här serien! Försöker bara bestämma mig för om jag ska läsa den på engelska eller svenska ;)

    SvaraRadera
  3. Bra att veta! I svenska bokhandlar ser man ju bara Lies utan blåa kanter...

    SvaraRadera
  4. Otroligt snygga omslag! Är jättesugen på den serien! ^^

    SvaraRadera
  5. Taaack! Har letat efter 'Hunger's ISBN nummer hur länge som helst! :D

    SvaraRadera
  6. Jag älskar de färgglada kanterna! Så himla fränt! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...